همزمان با ایام گرامیداشت مقام معلم، کلاس اولی های عزیز مدرسه دخترانه عصمت بهمن آباد، مهمان کتابخانه بودند
در این بازدیدِ بهیادماندنی، دختران کوچک ما علاوه بر آشنایی با فضای کتابخانه و دنیای رنگارنگ کتابها، در کنار معلم مهربان خود به قصهخوانی و ورق زدن کتابهای جذاب پرداختند
آشنایی با فضای کتابخانه، انتخاب کتابهای مورد علاقه و تجربه کتابخوانیِ گروهی، از بخشهای جذاب این برنامه بود که روزی خاطرهانگیز را برای این نوگلان رقم زد.
هدف از این برنامه، ترویج فرهنگ مطالعه و پیوند هرچه بیشتر دانشآموزان با فضای کتاب و کتابخانه است
ورود به سیستم
ارسال پیغام
شماره تماسنکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.